Noworoczne postanowienia.

Nowy rok. Nowe postanowienia. Nowe oczekiwania

Zastanawiacie się czasem kim chcecie być w przyszłości? Co chcecie robić w życiu? Albo czy to co robicie, robicie z przyjemnością czy raczej z przymusu?

Jestem nastolatką. Nazywam się Julia. Mam 17 lat i mało czasu. W przedszkolu wszystkie moje koleżanki bawiły się w lekarki. Ja wolałam czytać Kubusia Puchatka. Nigdy nie wiedziałam kim chcę być, a przejrzenie wszystkich kierunków studiów w Polsce nie przyniosło żadnego rezultatu. Wtedy usłyszałam "czemu nie założysz bloga?"

Mam wiele zainteresowań. Czasem myślę, że zbyt wiele i przez to nie potrafię się skupić na jednym. Kocham czytać książki, ale wciąż robię pełno innych rzeczy, przez które nie mam czasu na czytanie. Jest za to jedna rzecz, na którą zawsze znajdę chwilę – leniuchowanie. Chociaż uwielbiam też pracowite dni, kiedy wychodzę o siódmej rano i wracam o dwudziestej, a potem zmęczona do granic siadam na kanapie i pijąc gorącą herbatę oglądam dobry film.

Jednym z moich postanowień noworocznym będzie prowadzenie tego bloga... jakie są Wasze?

Juliet 

Komentarze

Popularne posty