FIRST CHINA POST

Cześć! Nihao!
Hi!

Zaczynam od nowa!
Nie pisałam już od dawna, bo od ponad dwóch lat (jak ten czas leci) ale w końcu udało mi się znaleźć czas i motywację. Cały proces przygotowania bloga ponownie zajął mi dość długo, chciałam, żeby wszystko wyglądało satysfakcjonująco, zanim opublikuję pierwszy post. Napisałam od nowa zakładkę ABOUT ME, dodałam zakładki o Chinach i Danii. Zmieniłam cały wygląd, nawet zmodyfikowałam nazwę. Mam nadzieję, że Wam także się teraz podoba!
Here we go again! 
It's been a long time since my last post, more than 2 years, but finally I found the time and will to write again. I wanted to prepare the whole blog so the result is satisfying before I write again and so it took me quite a long time. What I did was rewriting the ABOUT ME section, adding sub-pages about Denmark and China, where soon you'll be able to find some useful information. Also I've changed the design and even the name of my blog, so I really hope you like it!

No to teraz najważniejsze: co znajdziecie na moim blogu? Zacznijmy od tego, że blog będzie life-stylowo - podróżniczy, pokazujący moje życie codzienne w Szanghaju oraz podróże, będę też wrzucać tutaj moje zdjęcia, wykonane aparatem analogowym (o tym też opowiem więcej w kolejnych postach). A konkretniej: po pierwsze chciałabym nadrobić trochę jeśli chodzi o posty z Danii, ale wolałabym napisać je głównie w celach informatywnych dla osób, które chciałyby zaaplikować na studia do Danii (pamiętajcie, że zawsze możecie do mnie napisać tutaj, jeśli macie pytania!). Drugą rzeczą będą posty o Chinach, w których teraz mieszkam oraz Azji, po której będę podróżować. Kolejnym rodzajem wpisów będą posty porównujące różne aspekty mieszkania w Kolding, Danii oraz w Szanghaju, Chinach. Ostatni rodzaj, za który już dawno chciałam się zabrać, ale dopiero teraz dostałam motywację to posty z fotografiami analogowymi mojego autorstwa.
Let's jump right into it: what will you find on my blog? The main topics will be lifestyle and travelling. I'll be shoving you my everyday life in Shanghai as well as travels, I will be also posting pictures that I took with my analogue camera. First of all, I would like to write about the topics related to Denmark that I missed - those would be mostly informative, created for those who are thinking about studying in Denmark. Secondly, I will write about China, where I am currently living and Asia, which I am planning on travelling around. Next type of posts will be the comparative ones, showing differences between living in Denmark and China. Finally, I will be also sharing my photography - the pictures taken by analogue camera which I've been doing for more than 2 years now, but didn't have motivation to share before.

Co zmobilizowało mnie do ponownego pisania? 
Dość wiele osób co roku kontaktowało się ze mną, aby zapytać o studia w Danii (dlatego też wszędzie wspominam, że możecie do mnie pisać). Od niedawna współpracuję też z Kastu - jest to organizacja, która pomoże Wam się dostać na studia za granicą, nie tylko do Danii ale też do Anglii, Holandii, Szwecji, Finlandii oraz Chin. Jako ich ambasadorka, zapraszam do kontaktu ze mną po więcej informacji oraz wrażenia i opinie z pierwszej ręki, a jeśli macie już bardziej konkretne pytania lub jesteście w 100% zdecydowani na studia za granicą, to bezpośrednio z Kastu o tutaj. Zachęcam też do zaobserwowania ich profilu na Instagramie, gdzie możecie oglądać moje vlogi z Chin - z Szanghaju, Suzhou i Hangzhou, jak i vlogi wielu innych osób z innych miast i krajów!
What brought me back to writing?
Since I started writing about studying in Denmark, quite a lot of people contacted me in order to ask about it (and that's why I encourage you everywhere to write me if you have any questions). For some time now I am also cooperating with Kastu - an agency which will help you to apply for your dream course abroad, not only to Denmark, but also to England, the Netherlands, Sweden, Finland and China. As their ambassador, you are more than welcome to text me for more informations and my personal experiences; if you are decided to go abroad to study, then directly contact Kastu here. You should also follow them on Instagram, where you can watch my vlogs from China - (so far) from Shanghai, Suzhou and Hangzhou, as well as other people's from other cities and countries!

Na koniec kilka zdjęć z Szanghaju z października 2018 wykonanych moim Pentaxem P30n.
I'll leave you now with few pictures from Shanghai taken in October 2018 with my Pentax P30n camera.




Dzisiaj krótko, powiedzmy, że ten post ma być motywacją dla mnie do dalszego działania, a dla Was zapowiedzią o nadchodzących postach.
So that's it for today! Let this post be a motivation for me and an invitation to my upcoming posts for you.

Julia 
朱丽叶

Komentarze

  1. Widzę, że mamy okres powrotów do blogowania!
    Ja właśnie wczoraj wróciłem po ponadrocznej przerwie. Życzę Ci powodzenia i dużo motywacji do pisania!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty