piątek, 26 lutego 2016

konstruktywne efekty leniwego dnia, czyli spontanicznie wymyślone paznokcie

Hej kochani!




Na początek chciałam baardzo podziękować WSZYSTKIM, którzy przeczytali i skomentowali >ostatni post<! Dostałam naprawdę wiele cieplutkich komentarzy, nie macie pojęcia jak miło mi się zrobiło i jak szeroki był uśmiech na mojej twarzy, kiedy je czytałam. Dziękuję! Kochani jesteście! Teraz muszę dać radę, aby Was nie zawieść!

A dzisiaj króciutko i dosyć luźniutko. Ostatnie parę dni spędziłam na kończeniu i tłumaczeniu tych listów motywacyjnych, zbieraniu dokumentów i także tłumaczeniu ich, pracy oraz nieudanych próbach nauki funkcji pochodnych. Dziś rano obudziłam się w paskudnym nastroju, bo myślałam, że ten dzień zleci mi na tym samym.. ale kiedy okazało się, że dziś NIE MUSZĘ IŚĆ DO PRACY postanowiłam sobie zrobić dzień wolny także od tej całej roboty z papierami i od matmy!

Tak więc wylegiwałam się, upiekłam sernik, skakałam po kanałach w tv, a za godzinę wychodzę na basen... Jedyną konstruktywną rzeczą, którą udało mi się zrobić (co dla mnie jest relaksujące i zalicza się do odpoczywania) to pomalowanie paznokci - wymyśliłam je na szybko, więc nie są jakieś specjalne. Bawiłam się z nimi krócej niż zazwyczaj, ale mam nadzieję, że spodobają Wam się efekty.

(Niestety zdjęcia robiłam nie od razu, tylko po kilku godzinach leżenia na
 kanapie przed ekranem, przez co na wzorkach odcisnęła się pościel. )





Lakiery, jakich użyłam:
Paese - nude nr 300
Golden Rose - matte czarny
Golden Rose - matte Top Coat
Golden Rose - czarny do wzorków


Piszcie w komentarzach, jak się podobają! Każdy komentarz to dla mnie motywacja do kolejnych chwil kreatywności. Ja teraz lecę wylegiwać się w jacuzzi, usportowić na basenie oraz wypocić się w saunie.. Na koniec jeszcze zdjęcie-zapowiedź posta, jeśli nie kolejnego, to jednego z najbliższych. :)


Juliet

snapchat: ylyys
instagram: ylyys

13 komentarzy:

  1. Cudne paznokcie :)Naprawdę super wygląda!
    PS - Startuje w castingu na ambasadorkę DDOB, zagłosujesz na mnie ? :)
    http://ddob.com/blogbook/id/14437/czego-nie-robic-na-randce-z-sewerynem-ivamoche

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paznokcie ładne połączenie czarnego z jasniejszym kolorem
    ZAPRASZAM KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz częściej mieć leniwe dni, bo paznokcie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie :)
    bardzo mi się podobają ponieważ uwielbiam takie kolory lakierów na pazurkach :P
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu który sama organizuję


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne!

    Zapraszam na mojego bloga! Zaobserwuj lub skomentuj, jeśli Ci się u mnie spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny efekt :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy efekt. Mogę wiedzieć czym wykonałaś te wzroki?
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnym lakierem do wzorków z Golden Rose, dodałam specjalnie zdjęcie do posta, abyś mogła sprawdzić dokładnie. :)

      Usuń
  8. Piękne *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudeńka jeju *-* fajnie mieć czasem taki dzień leniuszkowania :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń