środa, 22 kwietnia 2015

mix

Hej hej!

Ostatnio jakoś wiele się dzieje. Ciągle nie mam na nic czasu bo jest tak strasznie dużo nauki w szkole. Nawet nie mogę się zebrać w sobie i dokończyć książki którą aktualnie czytam, mimo że normalnie skończyłabym ją w kilka dni. Oprócz nauki dzieje się oczywiście pełno innych rzeczy. Jeszcze takim kujonkiem nie jestem, choć może przydałoby się nim być do końca kwietnia, żeby wszystko ładnie pozaliczać. Pewnie też to znacie: nowe "rozrywki", nowe lub odświeżone kontakty, o które trzeba zadbać, żeby się znowu nie urwały. A po tym wszystkim i tak się okazuje, że pół dnia leżę w domu i nic nie robię. Ale mam ambitne plany na ten weekend - dla mnie składający się w sumie z 4 dni. Trzy imprezy i teatr - cudownie. Opiszę Wam potem wszystko tutaj pięknie. No dobra, może nie wszystko. ;)



Zostawiam Was z miksem zdjęć, które ostatnio były jakimiś inspiracjami, dobrymi wspomnieniami lub po prostu mi się podobały, część jest z internetu, a część to moje wspomnienia. :)))



























Juliet

PS. Burgery były przewyśmienite. <3

4 komentarze:

  1. Bardzo inspirujące obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne inspiracje. u mnie w szkole nie jest w sumie tak najgorzej, bo piszę teraz egzaminy, więc posiedzę kilka godzin w szkole, a potem też siedzę cały czas w domu. ale to prawda, naukę trzeba nadrobić, bo koniec roku nadchodzi.
    klikniesz w link do sukienki albo/i w baner choies? byłabym bardzo wdzięczna.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdj.. Też mam mnóstwo zadań i sprawdzianów w szk...:( damy radę jeszcze 2 miesięce


    Zapraszam do mnie
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje, Cudowne zdjęcia. A burgery na pewno były dobre ;)

    Pozdrawiam:*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń