środa, 18 lutego 2015

Liebster Blog Award

Witajcie!

Czy Wam, którzy zaczęliście w tym tygodniu szkołę po feriach, też jest tak ciężko się przyzwyczaić i znów wziąć za naukę? Mnie jakoś wyjątkowo męczy szkoła, już mam dość i odliczam dni do ferii Wielkanocnych..


Ale dziś nie o tym, kiedy indziej będę Wam narzekać. Zostałam nominowana do Liebster Blog Award, a oto pytania jakie dostałam i odpowiedzi na nie:

1.Dlaczego założyłaś bloga?
Jakiś czas temu rozmawiałam z mamą o tym, co chcę robić w życiu, gdzie pracować. Nie jestem ani trochę zdecydowana i często zmieniam zdanie. Mama powiedziała mi żebym założyła bloga, może on mi pomoże odnaleźć moja powołanie, a może kiedyś stanie się nawet sposobem na życie.

2.Czy masz ferie?
Już je skończyłam (niestety)

3.Masz jakiegoś/jakąś ulubionego'ulubioną blogera/blogerkę? 
Uwielbiam Maffashion ;)

4.Opisz siebie w 3 słowach.
Marzycielka, szalona(?), leniwa!

5.Skąd bierzesz pomysły na posty ?
Głównie opisuję to, co zdarzyło się w moim życiu :)

6.Sądzisz ,że Twój blog kiedyś będzie bardzo sławny?
Miło by było, ale zobaczymy jak to będzie!

7.Czy na swoim blogu zamierzasz wstawić jakiś filmik?
Kiedyś na pewno, ale jeszcze nie mam żadnego konkretnego w planach.

8.Inspirujesz się kimś?
Inspiruje mnie wiele osób, książek, piosenek, filmów, cytatów, rzeczy, jednak nie wymienię dokładnie wszystkich, bo jest ich zbyt dużo! 

9.Czy miałaś kiedyś innego bloga?
Kiedyś kiedyś, w podstawówce, na którym nigdy nie pojawił się żaden post. ;)

10.Od kiedy blogujesz?
Od początku tego roku. 

11.Co sprawia, że się uśmiechasz?
Wiele rzeczy! Miłe chwile z chłopakiem, rodziną i przyjaciółmi, kiedy słyszę dobre piosenki albo czytam dobre książki, gdy dostanę pozytywną ocenę, gdy osiągnę jakiś cel, lub kiedy spełni się jedno z moich marzeń, kiedy ktoś zauważy, że coś zrobiłam, osiągnęłam i doceni to. :)


Nominuję:



Pytania dla Was:

1. Dlaczego założyłaś bloga?
2. Jakie jest Twoje największe marzenie?
3. Opisz krótko, jak chciałabyś spędzić swoje wymarzone wakacje?
4. Jak podchodzisz do powierzonych Tobie zadań?
5. Skąd bierzesz pomysły na posty ?
6. Co chciałabyś robić w życiu?
7. Lubisz czytać książki? Jeśli tak, jakie?
8. Stawiasz sobie cele trudne do osiągnięcia, czy raczej łatwe?
9. Masz jakieś plany na wakacje?
10. Jesteś duszą artystyczną, czy raczej nie?
11. Co wywołuje uśmiech na Twojej twarzy? 


Za nominację dziękuję Agnieszce! I przepraszam za tak długą zwłokę z postem.



A na koniec zdjęcie, na pożegnanie zimy, może sobie szybciej pójdzie! (zima wygląda dobrze tylko na zdjęciach, oprócz tego jest zimno, nie chce się wychodzić z domu i.. jest zimno)


Juliet

15 komentarzy:

  1. Fajnie, że mama Cię wspiera. Moja rodzina nic nie wie o tym, co robię.
    Gratuluję nominacji! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też już niestety skończyłam ferie :(( ja też jestem leniwą marzycielką haha
    zapraszam na nowy post http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz naprawdę świetnego bloga !
    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Zacznij a na pewno się odwdzięczę .!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Co do wspólnej obs, ja juz obserwuję thesandie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tylko najbliższa rodzina wie o blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post:)
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. tez jestem leniwa haha ;D
    świetny post ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji :) Tez bardzo lubie Maffashion!

    xx
    http://littlediversion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świety post
    zapraszam do siebie
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne odpowiedzi .
    Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Oto mój blog :

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne odpowiedzi ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post, też już skończyły mi się ferie :/
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :P
    Super blog :)
    Pisałaś o obserwacji ja już teraz Twoja kolej :)
    Zapraszam: http://mycurlyworld7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog i zdjęcia ! Będę tu zaglądać :)
    http://agnalee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń