środa, 28 stycznia 2015

trochę nowości :)

Hej! Mam dziś dla Was trochę nowości.

Zacznę od twórczości moich znajomych. Wczoraj odebrałam telefon z naprawy i nie bardzo chcę żeby znów mu się zbiła szyba, więc postanowiłam nosić go w starym białym pokrowcu, póki nie przyjdzie nowy, gumowy. Nudny i brudny pokrowiec po jednym dniu w szkole przeszedł całkowitą metamorfozę i wygląda zupełnie inaczej i dość.. oryginalnie :)




Drugą rzeczą są uwielbiane i podobno najlepsze na świecie (bo nie polskie) czekoladki hershey’s. Co prawda mam tylko dwa smaki, ale to wystarczy by podważyć te zachwyty. Wprawdzie do „cookies‘n’creme” nie można się przyczepić, smakuje wiele lepiej niż zwykła biała (choćby wedla) i o dziwo nie jest nawet za słodka. Jednak czekolada 'mleczna' jest okropna. Nie wzięłabym nawet jakby chcieli mi dopłacić. Pachnie okropnie, a smakuje, o ile to możliwe, jeszcze gorzej. Smutne jest to, że za 75g zapłacimy ok. 6zł, a w Ameryce kosztują one mniej niż zwykły batonik w Polsce. Ogólnie więc białą polecam, a mleczną zdecydowanie odradzam.


Converse! Chyba większość dziewczyn ma u siebie choć jedną parę. Parę dni temu dostałam swoje, tym razem niskie, zielone. Miały być ciemniejsze, ale jak wiadomo kobiety i mężczyźni posługują się inną gamą barw, a że kupił mi je tata, to mają nieco inny kolor niż mu opisywałam. Niemniej jednak bardzo mi się podobają!


Każda dziewczyna chce mieć ładne paznokcie, dlatego też postanowiłam zadbać o swoje. Zazwyczaj obcinałam je byle jak i na szybko malowałam, a potem zdrapywałam lakier bo nie chciało mi się go zmywać, a to jest dla paznokci niestety najgorsze. Stwierdziłam, że koniec z tym i zaopatrzyłam się w taką oto odżywkę do paznokci. Obcięłam je krótko, żeby pozbyć się połamanych końcówek, spiłowałam i pomalowałam, zobaczymy ile zajmie mi wychodowanie długich, ładnych i zdrowych.


Ostatnia rzeczą są perfumy, no bo która kobieta ich nie kocha? Mój najnowszy nabytek to „Fabulous” marki Isaac Mizrahi, czyli kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet. Są to perfumy na każdy dzień, lekkie. Buteleczka ma oryginalny wygląd, a tę małą, dzięki wygodnej kulce do nakładania, możemy wziąć ze sobą dosłownie wszędzie i dyskretnie ich użyć. Jestem posiadaczką mniejszej wersji, jednak chętnie pokusiłabym się na tą większą. :)




Mam już serdecznie dość szkoły i braku czasu na wszystko. Chciałabym się w końcu położyć i nic nie robić, nie czując przy tym, że powinnam wziąć się do roboty. Na szczęście za dwa dni zaczynam ferie, a w piątek mam ostatnie zajęcia przed feriami z programowania na polibudzie. Trzymajcie kciuki żebym nie wyszła godzinę przed czasem jak na ostatnich zajęciach!

Juliet


P.S Zapraszam Was do polubienia na fb stronki >>klik<<. Później będę pisać o niej więcej, teraz tylko powiem, że razem z chłopakiem i przyjacielem tworzymy projekt społeczny w ramach "Zwolnionych z Teorii" i byłoby mi baaaardzo miło, gdybyście kliknęli >>Lubięto<<.

31 komentarzy:

  1. Ale fajny pokrowiec! Podoba mi się taki ozdobiony :D Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku <3 jaka słodka obudowa na telefon <33
    śliczne converse <3 zielone :3 też mam lecz czarne i wysokie <3
    pozdrawiam cieplutko :3
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. haha super pomysł z tym pokrowcem, masz bardzo kreatywnych znajomych :)
    ♡⃛ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy :)
    Na pewno w tym pokrowcu telefon będzie bezpieczniejszy .
    Nigdy nie próbowałam tych batoników!
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to od razu mówię, żebyś omijała te "mleczne" :p ale inne jak najbardziej polecam! ;)

      Usuń
  5. pokrowiec genialny!
    co powiesz na wspólną obserwację?
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna obudowa na telefon. :D
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pokrowiec super ;) śliczny kolor conversów ;)
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty mają świetny kolor, pokrowiec bardzo mi się podoba :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super buciki, ja nigdy nie miała conversów, ale za niedługo planuję kupić pierwszą parę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokrowiec chyba najbardziej mi się spodobał :))) agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no pokrowiec masz meeeega :D Noś w nim telefon!! Jest taki nietypowy i zabawny wręcz ;)
    zapraszam http://mojepastwisko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sięgam po telefon, mówię do niego "Cyklop Marcin, do mnie!" ale mnie nie słucha :p

      Usuń
  12. nigdy nie jadłam takich czekoladek :o

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy a ta oprawka na telefon pomysłowa :D

    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    Jeśli się zgadzasz to zacznij i poinformuj mnie o ty a na 100% się odwdzięczę ;)
    http://bell-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj marzą mi się te czekolady i batony!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też muszę sobie kupić nowe converse! <3

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. pokrowiec świetnie wygląda :D nie ma to jak kreatywność znajomych :D
    Zapraszam na nowy wpis! ;)
    http://www.littlecupofart.pl/2015/01/ciao-farba-malowane.html blog o sztuce, modzie i kulturze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. haha bardzo fajny ten pokrowiec i przede wszystkim oryginalny :)
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba

    OdpowiedzUsuń
  18. Je też sama ozdobiłam "pokrowiec" na telefon.
    Pozdrawiam :)

    -----------------------
    mino-shi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokrowiec rzeczywiście kreatywny..hehe, ale mi sie on podoba !
    Ja też musze się zastanowić nad tą odżywka do paznokci...

    http://zieloffa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Mam ją od tygodnia, a już widzę poprawę :))

      Usuń