poniedziałek, 5 stycznia 2015

kolejny zwyczajny poniedziałek

Chyba nikt nie lubi poniedziałków, ale na szczęście jest wolne i można jaaaaakoś ten dzisiejszy przeżyć. :)

Wstałam, posprzątałam, leniuchowałam ii poszłam na Zumbę! Lubicie? Chodzicie? Jeśli nie, polecam, warto, ogroomna dawka pozytywnej energii. Nigdy nie lubiłam tańczyć tak, jak mi kazano, dlatego przestałam chodzić na zajęcia jak byłam mała co przekreśliło moje marzenia o byciu tancerką. Jednak zumba to co innego! Nie trzeba robić wszystkiego idealnie i tak samo jak instruktorka. Zumba polega na dobrej zabawie i uśmiechu, no i żeby się trochę zmęczyć. :D




Po godzinie byłam zmęczona i cała mokra, ale za to na mojej twarzy widniał ogromny uśmiech! Wróciłam do domu i niestety, leżenia na kanapie ciąg dalszy. Jednak dzięki temu trafiłam na wspaniały film - "Jak zostać królem". Piękny i pozytywny, opowiada o Księciu Albercie, który musi zasiąść na tronie Anglii jako Król Jerzy VI. Wszystko pięknie, tylko że książę ma problem z wysławianiem się, a dokładniej z jąkaniem. Pomaga mu australijski specjalista, którego metody były dość dziwne.. No bo kto by pomyślał, że podskoki czy przeklinanie mogą mu pomóc? Film oczywiście kończy się dobrze, Królowi udaje się przemówić płynnie do ludu, a prywatnie króla i jego terapeutę łączy przyjaźń.

A jak Wam minął ten kolejny zwyczajny poniedziałek?

Juliet

3 komentarze:

  1. My w kwietniu bd mieć konkurs tańca, fajne zdjęcia
    http://topgala.blogspot.com/2015/01/school-probny-egzamin-gimnazjalny-stres.html?showComment=1420990590055#c7221655287940191501

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zawsze chciałam spróbować zumby ale niestety nie miałam chętnego, który by ze mną poszedł :(

    OdpowiedzUsuń